Wyjazd do Niemiec

Wieczorem, w czwartek 13 stycznia, połowa zespołu wyruszyła w długą i męczącą podróż do Meine.

Jak widać większość podróży przespaliśmy :) Po dojechaniu wcześnie rano na miejse i wyrwaniu z łóżek gospodarzy, udaliśmy się na małą wycieczkę po Wolfsburgu. Naszym przewodnikiem został Zbyszek. Towarzyszyła nam wspaniała pogoda ;) ale to nie przeszkodziło nam by zwiedzić to "miasto Volkswagena".

Po powrocie, w domu zastaliśmy już w pełni zwartą i gotową grupę pod przewodnictwem Walentyny. To było zebranie poświęcone dopracowaniu wszystkich szczegółów weekendowego programu. Z ramienia Trzech Aniołów przyjechała Asia, Karolina, Mateusz, Marcin, Jacek, Wojtek i Samuel.

Po obiadku u naszych gospodarzy udaliśmy się na współne rozpoczęcie sabatu do kościoła, który mieści się w Wolfsburgu. Głównym mówca wieczoru był Wojtek. Następnie opowiadaliśmy w grupach nasze doświadczenia z Bogiem.

W nabożeństwie sobotnim mogliśmy posłuchać wielu doświadczeń oraz kazania Mateusza. Popołudniowy program był czasem doświadczeń i budowania się w wierze. Jako zespół nie daliśmy żednego koncertu. Tym razem naszą służbą było okraszanie śpiewem poszczególnych części programu, zarówno w piątek jak i w sobotę. Wsparciem dla nas była Alina, za co jej bardzo dziękujemy. Wieczorny program zakończył sie zabawą integracyjną polegającą na przedstawieniu bez użycia słów scenki Biblijnej. Zabawa była przednia!

W niedzielę kilka słów skierował do nas Samuel i Walentyna. Nadszedł czas pożegnań i powrotu do domu.